- Medlemmene skal følge lover og regler gitt av Norges Idrettsforbund (NIF) og eget særforbund Norges Amerikanske Idretters Forbund (NAIF)
- Innmelding og utmelding i Mysen Cheerleading skal skje skriftlig.
- En betraktes som medlem når medlemskontingent er betalt. Nye medlemmer skal innbetale medlemskontingent ihht. gjeldende satser ved tegning av medlemskap.
- Medlemmene som låner utstyr herunder også drakter fra Mysen Cheerleading skal sørge for at disse raskest mulig leveres tilbake (NB! ikke vask drakten, det gjør vi)
- Medlemmer kan ikke bruke utstyr herunder også drakter fra Mysen Cheerleading uten godkjenning fra leder eller en av klubbens styremedlemmer.
- Medlemmer som forlater Mysen Cheerleading skal umiddelbart levere tilbake lånt utstyr og drakter
- All inntekt gjennom aktiviteter i Mysen Cheerleading regi, dugnader og sponsormidler går til klubben og disponeres av styret til drift av klubben.
- Røyking og nytelse av alkohol er ikke lov i Mysen Cheerleading regi eller iført Mysen Cheerleading effekter. Dette gjelder både utøvere, supportere og funksjonærer.
Mysen Cheerleading Coyotes vil bruke bilder og film av våre utøvere i markedsføring og på våre nettsteder. Skulle det være behov for å ta spesielle hensyn kan man ta kontakt via mysencheer@hotmail.com
Mysen Cheerleading Coyotes behandler alle innsamlede data etter formålet og vil kunne slette på forespørsel. Ved utmelding fra Mysen Cheerleading Coyotes må man melde dette skriftlig.
Styret
Mysen Cheerleading